Suomen Williams -yhdistys ry Finlands Williams -förening rf

Puh: 044-5364993

willit.hallitus@gmail.com willit.materiaali@gmail.com

Facebookissa suljettu ryhmä nimellä: "Suomen Willit"

Hallitus

Yhdistyksen hallitus valitaan aina vuosikokouksen yhteydessä. Hallitus koostuu kuudesta jäsenestä ja toimikausi on kolme vuotta. Hannan, Olavin, Kaarinan sekä Samin hallituskausi päättyy 2018, Tiian 2019 ja Pamelan 2020.

Hallitukselle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen willit.hallitus@gmail.com tai henkilökohtaista sähköpostia alla näkyviin sähköpostiosoitteisiin.

Hanna And, puheenjohtaja

hannaand83@gmail.com

Hanna on kolmen tytön äiti Tuusulasta. Hannan vuonna 2005 syntyneellä esikoisella todettiin Williamsin oireyhtymä puolen vuoden iässä.

Olavi Kaihlanen

Olavi Kaihlanen, sihteeri

kaihloy@saunalahti.fi

Olavi asuu vaimonsa Merjan kanssa Helsingissä. Heidän aikuistuneet lapset asuvat jo omissa talouksissaan. Vantaalla asuvalla tyttärellä ja tämän miehellä on -99 syntynyt Williams-poika Roope. Roope on Lordi-fani ja pitää hevimetallista. Hän rummuttelee päivittäin synttärilahjaksi saamillaan sähkörummuilla. Olavi on ammatiltaan juristi ja hän toimii omassa toimistossaan Helsingissä.

Pamela Iivari, varapuheenjohtaja

Tia Järvinen, kansainvälisen leiritoiminnan vastaava

tiiapauliina88@hotmail.fi

Tiia on 24-vuotias nuori nainen. Hän on ammatiltaan sosionomi ja työskentelee Helsingissä kehitysvammaisten ryhmäkodissa.
Tiialla on 19-vuotias pikkuveli, jolla on Williamsin oireyhtymä.

Kaarina Satamo

Kaarina on kolmen pojan äiti Tampereelta. 2007 syntyneellä pojalla
todettiin Williamsin oireyhtymä 2 kuukauden iässä.

Sami Järvinen