Suomen Williams -yhdistys ry Finlands Williams -förening rf

Puh: 044-5364993

willit.hallitus@gmail.com willit.materiaali@gmail.com

Facebookissa suljettu ryhmä nimellä: "Suomen Willit"

Suomen Williams -yhdistys ry, Finlands Williams -förening rf

Suomen Williams yhdistys ry on perustettu maaliskuussa 2009, jolloin pieni joukko Williams lasten ja nuorten vanhempia sekä isovanhempia kokoontuivat ja päättivät ryhtyä toimeen.

Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on edistää ja tukea sellaisten lasten ja aikuisten hoitoa, joilla on Williamsin oireyhtymä sekä näiden henkilöiden kasvatusta, tutkimusta, persoonallisuuden kehitystä, kuntoutusta ja koulutusta. Yhdistys toimii WS -henkilöiden, heidän perheidensä ja muiden asiasta kiinnostuneiden tukena. Yhdistys toimii myös eri ammatti-ihmisten foorumina.

Yhdistyksen tavoitteena on järjestää monipuolista toimintaa jäsenilleen. Vuosikokouksen lisäksi yhdistys pyrkii järjestämään mm. erilaisia perhetapaamisia, tuettuja lomia yhteistyössä eri lomajärjestöjen kanssa sekä tiedottaa eri yhteistyötahojen kursseista ja tapahtumista sekä muista ajankohtaisista asioista. Tapahtumista löytyy lisätietoa "Willeillä tapahtuu" -välilehdeltä.

.

Jari-Matti Vuorio

Yhdistyksen taloudenhoitajana toimii Jari-Matti Vuorio. Hänelle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen jari-matti.vuorio@helsinki.fi

Perheet tapaavat vuosittain leikkipuistoissa tai muissa sovituissa paikoissa. Tapaamisien yhteyshenkilöille voi laittaa viestiä, mikäli isommalla porukalla tapaaminen kiinnostaa. Tapaamisista infotaan myös nettisivuilla.

Etelä-Suomessa: Terhi Franssila, terhi.franssila@gmail.com

Keski-Suomessa: